[ Nowe wiadomości · Członkowie · Regulamin forum · Wyszukiwanie · RSS ]
  • Strona 1 z 1
  • 1
Moderator forum: Czarodziej  
Forum » Regulamin Forum » Regulamin Forum » Regulamin Forum
Regulamin Forum
Damian_BłaszakData: Niedziela, 2014-11-23, 1:55 PM | Wiadomość # 1
W Duchu Świętym
Grupa: Administratorzy
Wiadomości: 6
Reputacja: 0
Status: nieobecny
Niniejszy regulamin obowiązuje dla całej Społeczności forum uCoz. Poszczególne sekcje i fora mogą mieć swoje własne zasady, które
określają zasady postępowania w ich przypadku. Jednak niniejsze zasady
obowiązują w każdym przypadku.
Regulamin ten stworzono aby zapewnić przyjazną i konstruktywną
atmosferę komunikowania się. Jeżeli nie jesteś w stanie zaakceptować
ustalonych form komunikowania się powstrzymaj się od udzielania się na
forum
I. Rejestracja użytkowników.
  • Zarejestrowanie się na forum oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  • Aby zarejestrować się na forum, użytkownik musi podać działający adres e-mail. Gwarantujemy prywatność powierzonych informacji.
  • Masz prawo do wyboru nazwy użytkownika (inaczej pseudonimu bądź nicka). Administracja zastrzega sobie prawo do podjęcia środków, aby
    uniemożliwić używanie pseudonimu, jeżeli narusza on ogólnie przyjęte
    normy moralne i etyczne bądź jest obraźliwe dla innych użytkowników
    forum. Nie należy rejestrować pseudonimów przypominających już
    istniejące i wykorzystywane przez użytkowników, bo mogłoby to wprowadzać
    w błąd innych użytkowników forum.
  • Wielokrotne rejestrowanie się przez jednego użytkownika, bez względu na jej/jego intencje jest zabronione. Jest to niezwykle poważne
    naruszenie regulaminu i prowadzi do zablokowania wszystkich kont.
  • Jeśli przez dłuższy czas nie wykazujesz aktywności na forum, Twoje konto może zostać usunięte.
    II. Zasady postępowania na forum.
  • Komunikacja na forum jest oparta na ogólnie przyjętych zasadach moralności i netykiety.
  • Surowo zabrania się używania słów wulgarnych i obraźliwych, bez względu na to, do kogo i w jakiej formie są skierowane. Dotyczy to także
    zastępowania liter w takich słowach innymi znakami.
  • Reklamowanie, w tym projektów internetowych (z wyjątkiem przypadków wstępnego zaakceptowania tego przez administrację forum) jest surowo
    zabronione.
  • Twój podpis na forum nie może być dłuższy niż dwie linie. Musi spełniać takie same wymagania jak wpisy na forum.
    III. Publikowanie wiadomości.
  • Temat wątku musi zawierać informację i maksymalnie opisywać istotę problemu.
  • Przed stworzeniem nowego wątku upewnij się że tworzysz go w odpowiednim dziale i odpowiedź na Twoje pytanie nie padła już wcześniej.
  • Tworzenie takich samych wątków w różnych sekcjach forum i postowanie takich samych wiadomości w różnych wątkach jest ściśle zabronione.
  • Staraj się pisać poprawnie, błędy językowe mogą pokazywać negatywny obraz Twojej osoby.
    IV. Relacje pomiędzy użytkownikami a administracją.
  • Administratorzy działają zgodnie z przyjętymi zasadami oraz własnym wyczuciem podczas pracy nad forum.
  • Dyskusje z działaniami administracji (administratorami forum oraz moderatorami) jest zabroniona w wątkach na forum, z wyjątkiem miejsc do
    tego przeznaczonych - miejsc poświęconych na tematy związane z
    organizacją pracy forum.

    Administracja zastrzega sobie prawo do zmian zasad na forum i
    późniejszą informacją użytkowników o zaistniałych zmianach. Wszystkie
    zmiany i aktualizacje opierają się na rozważeniu opini użytkowników i
    uwzględnieniu ich dobra.
  •  
    Forum » Regulamin Forum » Regulamin Forum » Regulamin Forum
    • Strona 1 z 1
    • 1
    Wyszukiwanie: